پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119432
رقيب بزرگ نوري و صادقيان در پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1393/08/14 11:01:43
نمایش : 1265
اژدهاي ۷۰۰ هزار دلاري ليگ ترکيه، رقيب بزرگ نوري و صادقيان در پرسپوليس خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مقدمات جذب ۳ بازيکن خارجي و يک بازيکن ايراني جديد براي پرسپوليس انجام شد و با دعوتنامه باشگاه اين بازيکنان به زودي راهي ايران و تمرينات سرخ‌ها مي‌شوند.


از آنجايي که سازمان ليگ براي تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا مجوز استفاده از ۶ بازيکن خارجي را صادر کرده پرسپوليس قصد دارد با ۳ بازيکن خارجي ديگر در نيم‌فصل دوم ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا تيمش را تقويت کند.


به همين منظور طي روزهاي شنبه و يکشنبه تمام امور مربوط به جذب بازيکنان خارجي مدنظر باشگاه انجام شد تا دعوتنامه آنها از طريق مدير برنامه‌هاي مختلفي که به کادر فني و باشگاه پرسپوليس معرفي شده‌اند براي شان ارسال شود.


بازيکنان خارجي پرسپوليس يک مهاجم اوکرايني و يک مدافع چپ پاکستاني – فرانسوي هستند. البته در خصوص مدافع چپ مد نظر پرسپوليس شنيده مي‌شود او در ليگ دسته اول فرانسه بازي کرده است.


اما شاخص‌ترين بازيکن خارجي مد نظر پرسپوليس يک هافبک نفوذي سياهپوست و تنومند سوئدي است که در ليگ برتر انگليس بازي کرده و گفته مي‌شود کيفيت فني بالايي دارد.


البته قيمت اين بازيکن به اندازه کيفيتش بالاست و شنيده مي‌شود حدود ۷۰۰ هزار دلار براي پرسپوليس هزينه در بر خواهد داشت. اين بازيکن در باشگاه پرسپوليس به "اژدها" معروف شده و درخشان و عبدي بعد از ديدن يک فيلم نود دقيقه‌اي و هايلايت بازي‌هاي او اين هافبک را پسنديده‌اند.


اين بازيکن در حال حاضر عضو يک تيم ترکيه‌اي است و بايد قراردادش را فسخ کرده تا به پرسپوليس بپيوندد. اين بازيکن بازي‌هاي زيادي براي تيم‌هاي پايه سوئد انجام داده و قرار است بعد از رفتن به سوئد و همراهي همسرش به ترکيه برگشته و قرارداد خود را فسخ کند تا راهي ايران شود. جالب اينکه پرسپوليس قصد دارد با اين بازيکن قرارداد يک و نيم ساله ببندد.


نکته مهم اينجاست که اين بازيکنان هيچ کدام آزاد نيستند و از آنجايي که همگي تيم دارند سياسي حاضر شده بدون حضور در تمرينات و دادن تست فني با آنها قرارداد بسته شود.


اما پرسپوليس به غير از اين سه بازيکن خارجي يک هافبک دفاعي ايراني هم مي‌خواهد. اين بازيکن هم در حال حاضر در ليگ برتر بازي مي‌کند و تيم دارد اما پرسپوليس مذاکرات جذب اين بازيکن را از طريق باشگاهش آغاز کرده است.


طي روزهاي گذشته شايعه شده بود سيد مهدي رحمتي و ايوب کلانتري بازيکنان مد نظر پرسپوليس هستند و شايد خريد ايراني سرخ‌ها يکي از اين دو بازيکن باشد که درخشان اين شايعه را تکذيب کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html